ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

ریحانه و حنانه قلب مامان بابا

تولد تولد تولدت مبارک

1391/12/3 11:02
نویسنده : مامان فاطمه
1,374 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت

قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت

فرشته آسمانی سالروز  زمینی شدنت مبارک

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ تولد مبارک ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥تولد مبارک♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

این چندمین تولد توست؟و چندمین انبساط مجدد کائنات؟

این چندمین بارخلقت است؟و چندمین انفجار سکوت؟

چندمین لبخند آفرینش؟خورشید را چندمین بار است که میبینی؟

و پروانه ساعتها چندمین بار است که میچرخد؟و ثانیه چندمین بار است که به احترام تو برمیخیزد؟

چندمین بار است که مجدداً نفس میکشی؟چندمین دم!؟چندمین آن!؟

آه که تو چقدر خوشبختی!

و جهان چه پرغوغاست !!!که بینهایتمین تولد تو را جشن میگیرد

در شب های خوشبختی تو سهم من تنهایی است در دل من اما فقط آرزوی توست

همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است

چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان

فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را به تو تقدیم میکنم

دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره / هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره

تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره / اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره . . .

ااز روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .

 

سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست

آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی

تنها ستاره ی آسمان دلم تولدت مبارک . . .

 سالیان درازی است که در گلخانه دلم گل محبتی را که خودت کاشته‌ای آبیاری می‌کنم

تولد مهربان ترین گل دنیا مبارک . . .

سبز ترین خاطرات ازآن کسانیست که ، در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم

تولدت مبارک

و تو آن شبنم عشقی که با آمدنت به روزگار تیره و تارم رنگ مهر و وفا بخشیدی . . .

 دفترچه ی خاطرات قلبم را که خالی از عشق و یکرنگی بود

سرشار از عشق و محبت کردی  ، نازنیم ، زیباترینم

حضور گرم و همیشگی ات را هزاران هزار بار سپاس می گویم

تولدت مبارک

 هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی

بهانه زندگیم تولدت مبارک

از طرف دخترت ریحانه و بابا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ تولد مبارک ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥تولد مبارک♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (88)

مامان کوروش
3 اسفند 91 11:50
عزیزم تولدت مبارک باشه انشا... صد ساله بشی و کنار مامان و بابای مهربونت خوش باشی
مامان کوروش
3 اسفند 91 11:51
ای وای فک کنم اشتباهی فهمیدم
مامان محمدرهام جون
3 اسفند 91 14:22
تولدت مبارک عزیزم الهی 1000ساله شی وبه سلامتی فارغ شی وسایت تا ابد بالای سر خانواده ات باشه


ممنون عزیزم .
مامان تسنيم سادات
4 اسفند 91 8:53

واى مامانى تولدت مبارك دوست خوبم


انشاالله هميشه لبخند روى صورتت باشه دوست عزيزم و سلامت باشى در كنار همسر و دو تا دسته گل هاى نازت



ممنون عزیزم.سلامت باشی گلم.
مادر کوثر
4 اسفند 91 22:19
به به تولد مامانی مبارک
عزیزم ببخشید این روزا سرم خیلی شلوغه
الانم با موبایل اومدم
انشالله سالیان سال در کمال صحت وسلامتی باشی



تشکر فراوان.انشالله سلامت باشید.
مامان امیر مهدی
5 اسفند 91 1:29
فاطمه جون تولدت رو ازصمیم قلب بهت تبریک میگم انشاالله 100 سال عمر باعزت داشته باشی


ممنون عزیزم .چه دعای زیبایی.
زهرا _ مامان مریم گلی
5 اسفند 91 12:43
سلام عزیزم...اتفاقی با وبت اشنا شدم...راستش منم یه 15 سالی بندرعباس زندگی کردم

خوشحالم از اشنائیتون...دیدن عکسای اونجا واقعا دلمو شاد کرد تو این غربت...

اخ که چققققققدر دلتنگ اونجام....همه ی عکسا مال بندره؟چقد عوض شده...


عزیزم سلام مگه بندر دلتنگی داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1الان چین هستید ؟؟؟؟؟؟شما عمه محمد صادق جونین.؟؟؟


مامان میعاد
5 اسفند 91 16:00
انومی تولدت مبارک امیدوارم عمر طولانی و با سلامتی رو در کنار خانواده ی خوبت داشته باشی
مادربانو
5 اسفند 91 18:54
سلام با ما همراه باشید مادربانو؛ پایگاهی برای تمام مادران ایران زمین www.madarbanoo.com به ما سر بزنید. همچنین می توانید مطالب عمیق و دقیق خود را برای ما ارسال کنید تا با نام خودتان در سایت منتشر شود. در صورت تمایل، لینک مادربانو را در وبلاگتان قرار دهید.
مامان محمد و ساقی
6 اسفند 91 8:02
سلام عزیزم
تولدت مبارک باشه
ایشا... همیشه سلامت باشی
ریحان جون و نی نی نازت هم همینطور


ممنون دوست عزیزم .
سایتون بالا سر گلهای زندگیت در کنار همسر محترم.
مامان محمد و ساقی
6 اسفند 91 8:03
دست بابای ریحانه جون درد نکنه با این پست زیبا
قالب و تقویم کودکانه
6 اسفند 91 10:26
تقویم های زیبای و اختصاصی کودکانه با تم دلخواه شما بدون استفاده از تم حاضر و آماده هر طرحی که مد نظرتان است ما طراحی می کنم نمونه تقویم هایی که جایی ندیدید http://baby-graphic.blogfa.com
زهرا _ مامان مریم گلی
6 اسفند 91 11:25
اره که داره!چرا نداشته باشه؟منم یه روزی خودمو کشتم تا از اون گرما و شرجی خلاص شم ولی هیچوقت فکرشو نمیکردم دلم حتی واسه شرجیشم تنگ شه.... به به به ...میبینم که منم خوب میشناسی عزیزم از کجا؟چه جوری؟ اره من چین هستم و عمه ی محمد صادقم....
زهرا _ مامان مریم گلی
6 اسفند 91 11:26
اوه راستی!انقد کامنتام هول هولکی بودش که یادم رفت بگم تولدت مبارک عزیزممم
♥مامان آمیتیس♥
6 اسفند 91 15:08
دوست عزیز و مهربونم تولدت مبارک ایشالا 120 ساله بشی و سالهای سال سایتون بالا سر ریحانه جون باشه
♥مامان آمیتیس♥
6 اسفند 91 15:09
مامان ریحانه جون
6 اسفند 91 21:02
تولدت مبارک مامان فاطمه...ان شالله همیشه خوشحال و شاد باشی...
مامان محمدرهام جون
6 اسفند 91 21:59
بازم به افتخار مامان فرشته هااااا
زینب
7 اسفند 91 14:43
تولدت مبارک عزیزم الهی صد و بیست ساله بشی و با یک دنیا تجربه های زیبا


ممنون گلم.
مامان دينا
8 اسفند 91 0:18
سلام دوست عزيز

تولدت مبارك انشاا...صد ساله بشي



تشکر بسیار گلم .
ستاره زندگی
8 اسفند 91 7:16
دوست خوبم تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتت مباااااااااااااااااااررررررررررررررکککککککککککککک
همیشه در کنا خانواده سالم وشاد باشی


ممنون گلم ستاره جون را ببوسید.
مامان نیایش
8 اسفند 91 13:39
به به تولد مامانی گلت مبارک عزیزم ان شا الله سایه اش همیشه رو سرت باشه دختر نازم
دوست خوبم الهی به سلامتی فارغ شی و هر دو تا کوچولوی نازت قدرمامان مهربونشون رو بدونن


ممنون عزیزم .انشالله.............
مامان تسنیم سادات
8 اسفند 91 17:19
سلااااام مامانی ریحانه و نی نی کوشولو ....
خوبید همگی ؟ نی نی رو به راهه ؟
خودتون خوبید ؟؟


علیک سلام .شکر خدا خوبم.دورانیه که باید طی بشه.
شبنم
8 اسفند 91 21:38
سلام به ستاره زمینی نازنینم و یه دونه دختر دسته گلش..
به به به به به..می بینم که بعد یه مدت نبودن، چه زمان خوبی من اومدم توی این وبلاگ..
وقتی که تولد دوستی اینجا جشن گرفته شده که دیدن اسم قشنگش توی هر پست وبلاگم، برام یه غنیمته و می تونی مهربونی دلش رو از پس همون جمله های ساده اش خیلی خوب لمس کنم.
تولدت هزااااااااااااار بار مبارک باشه، دوست مهربون خود خودم..ای شالله که سال های دراز سایه پرمهرت روی سر دخترت و خانواده عزیزت باشه.


تشکر فراوان عزیزم .انشالله حاجت روا شی.
شبنم
8 اسفند 91 21:41
راستی چه خبر از نی نی کوچولوی ناز نازی مون..
حالش خوبه؟سلامته؟دماغش چاقه؟..سلام خاله شبنمش رو که بهش می رسونی؟
یه بوسه واسه خودت..یه دونه واسه نی نی کوچولوت..دو تا دونه هم واسه ریحانه خانوم(واسه ریحانه دو تا گذاشتم، که بعدا حسودی نکنه که هنوز نی نی نیومده، بیشتر از من دوستش دارن!)


ممنون شبنم جون عزیز.
مامان تارا
8 اسفند 91 22:12
دوست عزیزم

الهی جاده زندگیت هموار، آسمان چشمانت صاف و دریای دلت همیشه آرام و زلال باشد

و هیچ وقت از دنیا خسته نباشی

تولدت مبارک
ببخشید دیر خبردار شدیم خانومی


عزیزم چه زیبا .واقعا به دلم نشست.شما هر وقت بیایید سر چشم جا دارید.تارا جون را محکم ماچ کنید...........
مامان دخملی ها
9 اسفند 91 14:13
تولدت مبارک خانمی ان شالله 100 ساله بشی
مامان فافا
10 اسفند 91 0:16
سلام مامانی. با تاخیر تولدتون مبارک امیدوارم در کنار ریحانه جان و همسر محترم شاد و سلامت باشید
مامان علی اکبر
10 اسفند 91 2:05
سلام عزیزم ببخشید دیر رسیدم. تولدت مبارک.انشاالله 120 ساله بشی عزیزم.
علامه كوچولو
10 اسفند 91 9:40
سلام عزيزم
شرمنده كه دير اومدم اما صميمانه تبريك ميگم و بهترين ها رو برات ارزومندم


salam azizam.lotf kardid.mamnon
مامان گلها
10 اسفند 91 12:57
مامانی اوستا و امیر رضاجان
12 اسفند 91 4:36
تولدت مبارک خانمی.ببخشید یه کم دیر شد. اینام واسه ریحانه جون ونی نی
مامان گلها
13 اسفند 91 17:21
سلام خوبین؟ خوشین؟ سرحالین؟ کجایی مامان فاطمه؟چرا نمی نویسی؟
مامان تسنیم سادات
13 اسفند 91 21:59
سلام مامانی خوبی ؟چرا اصلا نمیای ؟ نکنه خدای نکرده حالت خوب نیست
مامان دخملی ها
13 اسفند 91 23:39
باز هم تولدت مبارککککککککککککککککککککک اپم میای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان محمدرهام جون
14 اسفند 91 0:06
نوروز رو پیشاپیش به خونتون میاره تقدیم به شما با عشق http://www.saridownload.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%84%D8%A8%D9%88%D9%85-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%A9-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%B3%D9%88%D8%B1/ زحمت دانلودش با شما
مهتاب
14 اسفند 91 23:41
♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥ ♥░♥░♥░ اینهمه قلب برای تولد ریحانه جون
مامانی درسا
15 اسفند 91 3:17
دوست من تولدت مبارک انشاالله که همیشه در کنار خانواده بهترین بهترینها رو تحربه کنی در کنار خوشگل خانومی بزرگ شدنشو قدکشیدنشو ببینی .......
♥مامان آمیتیس♥
16 اسفند 91 2:46
سلام عزیزم خوبی؟ ریحانه جون خوبه؟
فرزانه مامان آرین مهر
16 اسفند 91 6:17
سلام مامان ریحانه عزیز تولدتون مبارک انشالله که هزار ساله بشید راستش خیلی با خودم کلنجار رفتم که این کامنت را بگذارم عزیزم یادتونه من براتون شماره تلفن گذاشتم ولی نمیدونستم که شما ناراحت میشید ودقیقا بعد ا ان بود که دیگه به وبم نیامدید عزیزم قصد من دوستی بود البته خودتان هم یکباری پیشنهاد دادید که همدیگه را ببینیم .در هر صورت خواستم بگم که قصد اذیت کردن وناراحت کردنتون را نداشتم اگه صلاح میدونید وبم را از لینکهاتون حذف کنید من اینطوری راحت تر هستم نمیخوام خدای نکرده براتون یک تحمیل باشم و مجبورتون کرده باشم که لینکم کنید .انشالله که نی نی نازتون بسلامت بدنیا بیاد واز طرف من ریحانه جون را ببوسید خدانگهدار


سلام عزیزم چرا اینطوری فکر کردید اصلا چنین نبوده بخدا الان چند وقته اصلا به وب نیومدم و لب تابم حراب شذه و منم بدلیل بارداری زیاد نمیتونم بشینم انشالله به محض بهتر شدند میام و به تک تک نوشته هات سر میزنم خانمی هرگز فکرای اشتباه نکن لطفا.سال نو را هم زودتر تبریک میگم انشالله سال بسیار خوب توام با سلامتی و خوشی اغاز کنیئد.
مامان سيد محمد سپهر
16 اسفند 91 8:18
سلام عزيزم مي دوني وقتي معاون صدا ميهمان برنامه شد چي شد؟
مامان تسنيم سادات
17 اسفند 91 14:28
مامانى ديگه دارم نگران ميشم ....
حالت خوبه عزيزم ....؟؟؟؟

شايد سرت گرم خريد براى ريحانه و نى نى كوشولو .... درسته ...؟؟؟؟


اره دوست عزیز شکر .چون لب تابم خراب شده و زیاد نمیتونم بشت کامبیوتر بشینم به وب سر نزدم .باید ببخشید گلم.نی نی کوچولوی دیگه نمیخواد خسته بشه .سال نو را بیشابیش تبریک میگم و ارزوی سال خوش توام با سلامتی و خوشی ارزومندم.
مامان عمادوعمید
17 اسفند 91 17:14
من دیر اومدم تولدت مبارک شادوسلامت باشی


ممنون عزیزم.گل پسراتا ببوس.
انشالله سال خوب و خوشی را با براورده شدن ارزوهات در پیش داشته باشی.
مامان تسنيم سادات
17 اسفند 91 22:47
قربونت برم عززززززيزم ..... انشاالله براى شما هم سال خوب و همراه خير و بركت خيالم راحت شد .... خوب استراحت كنيد و مراقب گلهاى ناز و خوشبو تون باشيد
رها
19 اسفند 91 21:45
سلاممممممم عزیزم تولدت مبارکککک
شبنم
19 اسفند 91 22:57
مامان ریحانه جان نگرانتم.
خودت خوبی؟ریحانه خوبه؟نی نی حال و احوالش خوبه؟
کامنت خصوصی من رو دیدی؟
خیلی خیلی مراقب خودت باش و از حال خودت و نی نی ما رو بی خبر نذار.


عزیزم خوبم .نگران نباش.
سودابه
19 اسفند 91 23:04
با کمی تاخیر
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
هورررررررراااااااااااااااااااااااااااااز طرف من و نوه های گلم محمد متین و محمد مانی


ممنون از شما و نوه های گلتون
مادر کوثر
21 اسفند 91 8:55



ممنون خانمی .100شاخه گل زیبا تقدیم تو .

انشالله سال خوشی را اغاز کنید همراه با سلامتی .براورده شدن ارزوهای قشنگتان.
الهام
21 اسفند 91 21:32
وای عزیزم ببخشید من متوجه نشدم الان یهو یادم بهت افتاد من وبمو دو نفره کردم بیا ببین سه تا مطلب
مامان محمد و ساقی
22 اسفند 91 0:11
سلام عزیزم.خوبی؟
خبری از سعیده جون و بچه هاش نیست


علیک سلام خانمی شما و گل پسر و ناز دخترت خوبند.

سعیده جونم حسابی سرش شلوغ بوده یه مدت که با گل پسراش کربلا تشریف داشتند بعدش عروسی و الانم مشغوله خونه تکونی و..................
مامان آمیتیس
22 اسفند 91 14:43
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
24 اسفند 91 20:09
قـــــــــــــــربونت برم من، عزیزم ... چقدر خوشحالم که نی نی داری تولدتون هم با 21 روز تاخیر، تبریک میـــــــــــــــگم
مادر کوثر
25 اسفند 91 21:24
سلام عزیزم پیشاپیش سال نو مبارک با آخرین پست سال 91 به روزیم
♥مامان آمیتیس♥
26 اسفند 91 5:42
قالب جدبدتون مبارک
مامان سيد محمد سپهر
27 اسفند 91 8:43
سلام ممنون كه به ما سر زدين سالي توام با خوشبختي براتون آرزومندم به روزيم ..
مامان محمد و ساقی
27 اسفند 91 23:50
در لحظه اي که زيبا ترين ملودي ها ازآسمان جاري است به فردا گوش بسپار و دل انگيزترين موسيقي عالم را درياب ، آغاز سمفوني بهار مبارکباد http://www.niniweblog.com/upl/mohammadsaghi/13635281665.jpg
ilijoon
28 اسفند 91 15:06
سلام عزیزم شرمنده دیر پیشتون اومدم تولدتون مبارک انشاالله 120 ساله بشید مواظب خودتون وآبجی جون باشید
ilijoon
28 اسفند 91 15:07
ilijoon
28 اسفند 91 15:07
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
28 اسفند 91 23:18
بــــــــهار ثانــــیه ثانــــــیه از راه میـــــــرســد، و اینجـــــا کسیســـت که به انـــدازه تـــمام شـــکوفه هــای بهـــاری دوســــتت دارد. پیشاپیش سال نو مبارک . . . آرزومند آرزوهای قشنگت: ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
نیلوفر
29 اسفند 91 1:23
http://setayeshmehraboonn.niniweblog.com/
مامان آمیتیس
29 اسفند 91 5:06
سوختن غصه هایت را در آتش آخرین چهارشنبه سال آرزو دارم
رها
30 اسفند 91 1:35
سلاممممممم عزیزم سال نو پیشاپیش مبارک.
مامان تسنيم سادات
30 اسفند 91 22:34
سلام مامانى جون عزيزم سال نو تون مبارك انشالله سال خوبى داشته باشيد و باسلامتى كامل نى نى كوچولوى خوشگلتون هم به دنيا بياد. انشاالله به يادتون هستم و التماس دعا
الهام
1 فروردین 92 14:07
یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باش عزیزم عیدت مبارک
مامان میعاد
2 فروردین 92 18:44
سلام سال جدید مبارک و امیدوارم سال 92 سال پرباری براتون باشه
مامان آمیتیس
2 فروردین 92 20:41
آرزو دارم سالی که پیش رو داری، آغاز روزهایی باشد که آرزو داریسال نو مبارک
مامان محمدرهام جون
6 فروردین 92 16:10
و بر آمد بهاری دیگر مست و زیبا و فریبا ، چون دوست سبدی پیدا کن ، پر کن از سوسن و سنبل که نکوست همره باد بهاری بفرست : پیک نوروزی و شادی بر دوست!
مامان دینای
10 فروردین 92 14:54
فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد
مامانی درسا
11 فروردین 92 4:13
عزیزم ریجانه و مامان فاطمه خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این ایام آغازین سال جدید عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. سال نو مبارک
مامان دخملی ها
12 فروردین 92 14:05
سلام سال نو مبارک نیستی خانمی؟ اپم
مامان دخملی ها
12 فروردین 92 14:18
=
مامان پریسا
15 فروردین 92 8:18
هم سال نو و هم تولدتون مبارک باشه
مامان تارا
16 فروردین 92 21:07
سلام سال نوتون مبارک باشه ما برگشتیم با اولین پست سال جدید
نیلوفر
17 فروردین 92 16:03
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒
▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒سلااااااااااااااااااااممممممممم
سال نو مبارک مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اپییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم


سلام عزیزم سال نوشما هم مبارک.
علامه كوچولو
20 فروردین 92 9:55
سلااااااااااااااااااااااااااام
كجايين شما؟


همین جا از دست وروجک هنوز که نیومده دستوپاما بسته خدا به دادم برسه .
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
20 فروردین 92 13:48
سلام.

دلمون واستون تنگ شده ها ...

خووووووبین؟!

نی نی ها خوبن؟!


ممنون گلم اره شکر خدا .نمیتونم زیاد بشینم وروجک نمیذاره .
مامان محمد و ساقی
21 فروردین 92 0:08
کجایی؟حالت خوبه؟


ممنون عزیزم بزودی میام پیشتون.
ستاره زندگی
21 فروردین 92 11:34
مامانی مهربون تولدت مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشی و با نی نی هات سالی سرشار از موفقیت داشته باشی.
ستاره زندگی
21 فروردین 92 11:35
کجایی؟ از سال نو وایام عید چیزی برامون بنویس


سلام به روی ماهتون ببخشید نینی نمیذاره بشینم زود خسته میشه.
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
22 فروردین 92 11:32
واسم آپ کن و از حال و روزت واسمون بگو عزیزم ... دلمون واست تنگ شده با اون دخملیه نازت ...
مامی کوروش
22 فروردین 92 14:18
کجایی پس ؟


همین جاها .نی نی خیلی فضولی میکنه.
یاسمین مامان سورنا
22 فروردین 92 19:04
سلام اول از همه با تاخیر اما سال نو مبارک عزیزم ببخش که دیر تبریک می گم چون من 20 روزی نبودم و نت نداشتم
دوم هم اینکه تولدت مبارک ایشالا 120 ساله باشی دوستم و بهترینها رو از خدا برات می خوامپدر ضمن من نمی دونستم که بارداری عزیزم امیدوارم به سلامتی فارغ بشی و سایه ات بالای سر بچه هات پایدار باشه
ریحانه جونمو ببوس


ممنون عزیزم.انشالله سر فرصت میاد وجواب محبتاتون را میدم.
سوری مامان زهره
23 فروردین 92 23:18
سلام ماشالله به این دختر ناز سال نو هم مبارک
مامان گلها
24 فروردین 92 12:36
ما زنده به لطف و رحمت زهرائیم مامور برای خدمت زهرائیم روزی که تمام خلق حیران هستند ما منتظر شفاعت زهرائیم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بر شما تسلیت باد
مامانی اوستا و امیر رضاجان
2 اردیبهشت 92 14:48
تولدت مبارک خانم گل.ایشالله که تو زندگیت همیشه کامروا باشی.وبسلامتی
مامان سيد محمد سپهر
4 اردیبهشت 92 11:07
بعله بلاخره نوشتم سفرنامه كربلارا.......دوست داشتم زودتر از اين برات بذارمش...اما نمي شد ...اين ور سال بدوبدوهام انگاري بيشتر شده...شايدم قسمت بود امروز مصادف با وفات مادر خوبي ها برات به يادگار بزارم.....
آرزو مامان نیکی
5 اردیبهشت 92 8:12
تولد تولد تولدت مبارک ایشاله همیشه در کنار خانواده مهربونت شاد و سلامت باشی مامانی