ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

ریحانه و حنانه قلب مامان بابا

افکار جالب ولی عجیب

1391/5/7 19:09
نویسنده : مامان فاطمه
509 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت دخملی گل.این چند وقت خیلی سوالهای عجیب و غریبی میپرسی که من در جواب دادن بعضی ها کم میارم.بهتر بگم از  10تا   7تا را بی  جواب میذارم.  چون واقعا نمیدونم چی بگم که قانع بشی.....................!!!!متفکر

بیشتر در مورد روزه ،خدا،خورشید،مهربون بودن خدا ،چطور خدا نعمت میده،سلامتی یا وسایل باز ی تا چطور خدا داده............................؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خلاصه هرچه دلیل و منطق سرم میشد واست اوردم حتی از کتابخانه کتاب گرفتم تا به سوالات پاسخ بدم انشالا به یه نتیجه خوبی برسیم.

برای فراراز سوالهای سخت رفتم واست ژله با قالب مختلف درست کردم که خیلی خوشت اومد.خودتم رفتی واسه خودت لباسی با پارچه طراحی کردی.زیبا بود .قول دادم پارچه را بگیرم و لباس طراحی کردتا واست بدوزم البته بدم به یه خیاط ماهر..................

بریم سر وقت عکسها:::::::::::::::::::

طراحی لباس

            نمایی از اتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااق

با همه این حرفا عاشقتم مامانییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

مامان کوروش
7 مرداد 91 19:24
سلام عزیزم ممنون بابت تبریکی گفتی تو وب مینا جون دختر گلت رو ببوس
بابای دوقلوها
7 مرداد 91 20:35
آفرین به گلی و کنجکاویاش واقعا آدم گاهی تو سوالهای ورووجکا میموونه اوووو چه لباس خوشگلی طراحی کردیی انشالله یه روزی برسه که یه طراح بزرگ و مشهور بشی
مامان گلها
8 مرداد 91 0:21
عززززیییییزززم،چه دختر هنر مندی،آفرین به ریحانه خانم گل گلاب


ممنون عزیزم.
گلهای زندگی
8 مرداد 91 0:24
به به چه لباس خوشگلیریحانه جون برا ماهم لباس طراحی میکنی؟؟؟؟
رها
8 مرداد 91 0:38
سلام عزیزم امان از دست سوال بچه ها.دیوانه کننده است.من که اصلا تحمل ندارم.
مادر کوثر
8 مرداد 91 1:25
به به به چه دخمل باهوشییییییییییی چه سلیقه ای هم داره؟ به مامانش رفته؟ مرسی که بهمون سر زدی بازم منتظرتون هستیم
مامان رومینا
8 مرداد 91 1:29
به به ریحان خوشگل خودم.عجب لباسی هم طراحی کرده وروجک چه خوش سلیقهچه خونه خوشگلی هم داری خاله
مامان امیر مهدی
8 مرداد 91 3:20
سلام چه زله خوشگلی
واااای چقدر عروسک داری گلم
چه لباسای باحالی پوشیدی
راستی مامانی بیا آپم


چشم حتما خدمت میرسیم.
مامان زهره
8 مرداد 91 13:06
عزيز دلم سوالهاي بچه ها تمومي نداره محمد سپهر هم مدام از فرشته ها و جن سوال مي پرسه اين يكي را نمي دونم كجا شنيده


aman aman .khoda negahdareshon bashe.
سمی مامان امیرحسین و امیرعلی
8 مرداد 91 14:21
چه دختر هنرمندی!ایشالا همیشه موفق باشی و به ارزوهات برسی.
نایسل خانم
8 مرداد 91 14:37
عزیزززززز دلم چه مدلییییییی راستی گلممم قرار شد دوهفته دیگه برم اون روز رفتم تو رنج منفی بود
مامان آرشیدا کوچولو
8 مرداد 91 14:54
ریحانه مانکن کوچولوی خوشتیپ خالشه پرنسس ریحانا وارد میشود یعنی اگه شو ی لباس شرکت کنه مطمئنم اول میشه ها
مامان آرشیدا کوچولو
8 مرداد 91 14:56
مامانش وقتی یه سوال ازت میپرسه سریع یه سرچ بزن توی اینترنت و جوابش رو پیدا کن خب
مامان آرشیدا کوچولو
8 مرداد 91 14:57
مامانی میبینم که بعلههههههه آشپزی هم که میکنی بیسسسسسسسسسسسسستییییییی


عزیزم شما اشپزی نمیکنید؟؟؟؟نکنه خانمی ..........اشپز داری.و
یاس
8 مرداد 91 16:06
قربونت برم نابغه کوچولو.امان از دست این فسقلی ها با این ذهن پر از سوالشون.هر چی بزرگتر هم که میشن سوالاتشون سختر و سخت تر میشه.خدا به داد من برسه
مامان امیر مهدی
8 مرداد 91 16:14
سلام گلم ممنون که اومدین پیشمون
مامان پریسا
8 مرداد 91 16:58
سلام خانمی
یه چیز بگم باور میکنی؟
چند دقیقه پیش ادرس چند تا از دوستا رو باز کردم تا یکی یکی بهشون یر بزنم. اسم شما هم جزئ اونا بود. قبل از اومدن نظرتونو دیدم. این شکلی شدم


سلام به قول معروف دل به دل راه داره..............
مامان پریسا
8 مرداد 91 17:00
یعنی یه روز من هم برای جواب دادن به سوال های وروجکم ، کم میارم

وااای چقد اسباب بازی


اگه زیاد سوالهای سخت باشه حتما .............
مامان سارینا
9 مرداد 91 10:01
فدای ریحانه گلی خوشگل . واقعا که این روزا بچه ها خیلی ذهن بازی دارنا . ببین فسقلی خانوم چه سوالهایی میپرسه . بهت حق میدم مامانی منم جای شما بودم در جواب میموندم . ریحانه گلی لباسی که طراحی کردی خیلی خیلی خوشگله خاله . خیلی بهت میادا . مامان حتما واسه گل دخملیمون بدوز . بوس رو صورت ماهت . عکسات خیلی خوشگل شدن
مامان آرشیدا قند عسل
9 مرداد 91 10:16
آفرین به این دختر طراح واسه ما هم طرح میدی خانوم گل؟ چه اتاق قشنگی واییییی چقدر عروسک
ستاره زندگی
9 مرداد 91 16:32
ستاره چند روز پیش میپرسید اگر حواسمون نباشه ی چیز بخوریم روزه نیستیم؟؟منم گفتم اگه حواسمون نباشه روزه باطل نمیشه.سریع گفت من چشمم میبندم وتو آب بخوریعنی حواست نبوده



اخی عزیزم .....فدای افکار قشنگتون برم.
مامان آمیتیس
9 مرداد 91 23:37
سلام. چه عکسای قشنگی. دختر منم خیلی سوال میپرسه ریحانه جونو ببوس راستی رمزو خصوصی گذاشتم
مامان خورشيد
10 مرداد 91 10:44
آفرين به اين مامان و دختر هنرمند. اگه دوست داشتي به وب خورشيد بيا و نظرتو راجع به نوشته ام بنويس
سمانه(مامان محمدرهام)
10 مرداد 91 14:12
آفرین به ریحانه خانوم فعال وهنرمند
آرزو مامان نیکی
10 مرداد 91 15:23
به چه باسلیقه بهترین کار رو کردی کتاب گرفتی
خاله باران
11 مرداد 91 14:43
جانم... فیگور خانم را ببنید
خاله باران
11 مرداد 91 14:44
حالا با خاله آشتی کردید؟ ناراحت نشو از دست من.همیشه که این طور نبودم.... خوب می شم هی هی می یام.ببخش.بوووووس. خدا شما را برای ریحانه و اونا برای شما حفظ کنه...
ليلا
11 مرداد 91 14:51
اي جااااااااااااااااانم دخمل خوشمل ما رو
ilijoon
12 مرداد 91 3:19
چه قالبهاي خوشگلي ماماني دستتون درد نكنه


ممنون گلم خداراشکر فکردم قهر کردید...
ilijoon
12 مرداد 91 3:19
چه خوشگل شدي عروس خانوم
ilijoon
12 مرداد 91 3:20
مامان ترنم
12 مرداد 91 14:33
اين سوال ها نشونه هوش بچه هاست .ماشاالله خاله كه اينقدر با هوشي



mamnon azizam dost darim
مامان تارا
14 مرداد 91 19:28
عزیزم عین تارای منه از بس روزانه تیپ عوض میکنه و من لباس جمع میکنم .....