ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

ریحانه و حنانه قلب مامان بابا

چه کاره بشم....................

1391/11/24 8:57
نویسنده : مامان فاطمه
818 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام عزیز دلم.

چند وقتیه که داری واسه ایندت شغل انتخاب میکنی بالاخره دیروز موفق شدی از بین این همه شغل 3تا انتباخ کنی به قول خودت........................

1_پزشک اطفال          2_دندانپزشک               3-ارایشگر

حالا جالب اینجاست که دستمزد این 3شغل فقط 500تومان..................میگی مامان خدا برکت میده ......

از صبح تا ظهر بیمارستان از ظهر تا ساعت 5ارایشگر و از 5تا شب مطب دندان پزشکی.........بمیرم برات چقدر سرت خلوته پس کی به زندگیت میرسی.................

دیروز حسابی رو موهای مامان استاد شدی ارایشم کردی .....................الهی به ارزوت برسی هر چه که باشدموفقیت تو ارزویمن و بابایی است.

چند روزپیش رفتیم پارک نیلی کلی بازی کردی و خوش گذشت چون همش میگفتی من چند وقته دیکتم عالیه شما جایزه ندادید هرچند هر بازاری میریم شما دست خالی نمیای بالاخره یه عروسکی .............میخری ........بگذریم موقع برگشت به نانوایی سنگکی رفتیم بابا نان خرید دیدم داری تابلوی بالای مغازه را میخونی منم گفتم ریحانه نوشته سوپری چیه که به بابا گفتی گازشا بگیر که اینجا رابلد نیستم بخونم.................................ههههههههههههههههههههههه

خوشگل من هر روز ساعت 6و 40 دقیقه بابایی بغلت میکنه تا بری و دست و صورتت را بشوری تا اماده مدرسه بشی  و یه لیوان شیر میخوری صبحونت همین یه لیوان شیره.بعضی موقعها هم که شب دیر میخوابی صبح میگی مامان و نی نی بخوابن و من برم مدرسه منم تعطیلم.الان اینطوری با نی نی مسابقه داری حالابدنیا اومد خدا عاقبت مارا بخیر کنه .الانم اگه یه چیز کوچیک بخریم میگی اول واسه من بعد بچه دومیتون ............ههههههههههههههههه

الهی من فدات بشم .انشالله به تمام ارزوهات دونه بدونه برسیه  .دعای من و بابایی هم بدرقه راهت.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان تسنيم سادات
24 بهمن 91 10:06
ههههههه......
چه شغل هايى انتخاب كرده .....
چه جورى تقسيم بندى كرده ساعتاشوووووو....
خيلى خنديدم
خدا بخير بگذرونه ...... ريحانه و نى نى و .... چه شود
از الان داره رئيس بازى در مياره براى اون فسقلى ....
ريحانه جونم مواظب مامانى و نى نى باش


رییس رییس این گل دختری.رییس من و باباشم هست.
جشنواره تولید کتابهای صوتی کودکان
24 بهمن 91 10:50
دوست بزرگوار مامان فاطمه ی عزیز برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم .برای این کار، کافی است یک یا چندین کتاب مناسب کودکان و نوجوانان را انتخاب کرده، آن را بازخوانی نموه و فایل صوتی را برای ما ارسال نمائید و یا اینکه یکی از قصه ها ،داستانها و متل های محلی خود را با زبان و لهجه خود ضبط و به این جشنواره ارسال نمائید.بدین ترتیب شما علاوه بر اینکه در یک حرکت فرهنگی عظیم سهیم شده اید، بی هیچ هزینه ای جزو پدیدآورندگان کتاب کودک می شوید و همچنین در راه حفظ فرهنگ ، زبان و یا لهجه محلی خود گامی بزرگ را می پیمائید. از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.
مامان امیر مهدی
24 بهمن 91 15:52
فاطمه جون عجب شغلهای خوبی واسش انتخاب کردی ولی من با دندانپزشک موافقم
چون نیازی به اتاق عمل نداره از همه مهمتر نسبت به بقیه رشته های پزشکی آسونترهنه نیاز به فکر داره نه نیاز به تجویز داره...یا دندونو میکشه یا پر میکنه یا روکشتازه حقوقشم بالاس


عزیزم خودش انتخاب کرده.
مامان عمادوعمید
24 بهمن 91 17:22
سلام من هم از آشناییتون خوشحالم.
مامان نیایش
24 بهمن 91 18:25
الهی الهی چه با مزه ایشالا هر کاره ای شدی موفق باشی حالا اول باید خواهر بشی ببین چه قد ر موفقی بعد شغل آینده ا ترو هم انتخا ب کنخانوم رییس رو ببوسید لطفا
مامان تسنیم سادات
24 بهمن 91 19:16
برای خانم رئیس
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
24 بهمن 91 22:34
آخـــــــــــــــــــــی نازییییییییییییییییییییییییییییییی ... چه با ذوق
مامان محمد و ساقی
25 بهمن 91 1:16
سلام عزیزم
چه شغلهای خوبی هم انتخاب کرده.تو همشون پول هست
ولی از همه بهتر تقسیم بندیشونه


سلام عزیزم.اره خیلی خوب تقسیم کرده.
مامان محمد و ساقی
25 بهمن 91 1:17
عزیزم خودت حالت خوبه؟؟؟
نی نی در چه حاله


شکرخدا .نی نی هم شیطنت.
زینب
25 بهمن 91 14:31
خداییش که نوزادیش هم جیگر بوده این ریحانه جون. خیلی موفق و شاد باشی عزیزم

ممنون خانمی چشماتون زیباست.
مامان تارا
25 بهمن 91 23:09
ههههههههههههه چقد هم شغلهاش با هم ست هستند وخیلللللللللللللی هم پردرآمد گاو صندوق بخرید که دخملی باید پول پارو کنه
مامان علی اکبر
26 بهمن 91 4:24
سلام
ای جااان ریحانه جون اینقدر به خودت سختی نده خسته میشی
مامانی مگه خبریه؟؟؟؟نی نی رو میگم


اره مامانی مهربون.این نی نی وروجک حسابی اذیت میکنه .
مامان میعاد
27 بهمن 91 20:16
بعد به جرم سه شغله بودن میگیرنتا خاله جون
امیدوارم به هرچه دوست داری برسی دختر قشنگم


همینا بگید......

ممنون عزیزم.
مامان خورشيد
29 بهمن 91 10:15
آرزو مي كنم هر شغلي رو كه دوست داشتي بتوني انجام بدي و تو انجامش شاد باشي و راضي. براي جفتشون روزاي قشنگي رو آرزو مي كنم روزايي كه همو در آغوش بگيرن و زير سايه شماها قد بكشن.
مامان نیروانا
29 بهمن 91 21:12
ببخش ریحانه جون، اول من بابت سورپرایزی که از خوندن نی نی دوم شدم یه این شکلی بشم و بعدش این شکلی و یه بوس و تبریک به مامان حالا از مشاغل آینده ت یه جیغ میکشم که آیکنش نیست و خودت میتونی تصور کنی. برنامه ریزی و مدیریت زمانت بیست عزیزم. حالا نوشته ی روی سوپری هم نخوندی عیب نداره. آسیا به نوبت. قدم به قدم پیش به سوی پزشکی اطفال، آرایشگری و دندانپزشکی. بوس بوس ریحانه ی من . روز عشق ایرانی مبارک


عزیزم بابت تبریک ممنون .فقط فقط بخاطر ریحان گلی نینی دار شدم با مخالفت شدید همسری.
حالا این وروجکم حسابی اذیت میکنه طفلک ریحانه خیلی اروم بودولی این یه پدری ازم دراورده که.......................
مامان سيد محمد سپهر
30 بهمن 91 8:34
عزيز دلم چه شغل هاي قشنگي محمد سپهر هم مي گه من بايد خلبان شم ، كارگر، ملوان ، عمو قنادي ،اتوبوس ران و گوينده موندم كي مي خواد به زن و بچه برسه


انشالله به شغلی که بیشتر علاقه داره برسه .خدا یاورش باشه.
مامان گلها
2 اسفند 91 11:35
ای جان چه شغلهای خوبی رو انتخاب کرده دخملی بچه ها هم انگار این وضعیت گرونی رو درک کردن که از الان به فکر چند تا شغل هستن مجتبی هم می خواد پلیس و آتش نشان و دکتر و... بشه. بمیرم الهی بچه هامون چقدر سرشون شلوغه
مادر کوثر
4 اسفند 91 22:22
همه نوشته ها رو خوندم و از دیدن عکسا لذت بردم
دوستون دارم
جبران میکنم



ممنون خانمی کوثر جونم راببوسید.
ilijoon
28 اسفند 91 15:12
قربونت برم عزیزم چه شغلهای خوبی انتخاب کردی ایلیا هم چند وقتیه درگیره که چه شغلی رو انتخاب کنه میگه مامانی دکتر پولش بیشتره یا مهندس ؟؟؟