ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

ریحانه و حنانه قلب مامان بابا

تشکر از خدا

1391/3/3 16:28
نویسنده : مامان فاطمه
349 بازدید
اشتراک گذاری

لبخندسلام عزیز دلم الحمدالله چند روزیه که خیلی اروم شدی و بهونه نمیگیری و امروز بعد نماز من .هوس کردی نماز بخونی منم از فرصت استفاده کردم وعکس انداختم.ماچ 12خدا حافظت باشه تاج سرمامانماچماچیاذالجلال والکرامبارالها به حرمت این ماه عزیز همه بچه ها همه فرشته های فرشتهفرشتهکوچکی که در محضرت سر به سجده میاورند را صحیح و سلامت بدار امین امین.فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابای دوقلوها
5 خرداد 91 7:12
شیرین عسل عمووو، خدا پشت و پناهت باشه. بعد از نمازت ما رو فرامووش نکن، التماسس دعاااا


ممنون عمویی.چشم حتما.
ilijoon
5 خرداد 91 12:43
الهي آمين
آفرين به دختر گل ما كه نماز خوندنو دوست داره خدا هميشه پشت وپناهت باشه


ممنون خاله جون
مامان علی خوشتیپ
7 خرداد 91 14:25
سلام عزیزم
ممنون از حضورتون تو وبلاگم و ممنون بابت نظرات زیباتون
با افتخار شما رو لینک کردم
ماشاالله به دختر نازتون.خدا حفظش کنه
راستی من عمه مجازی دوقولوها هستم نه واقعی
و خوشحال میشم خاله مجازی گل دخترتون باشم


نظر لطف شماست. باعث افتخاره خاله جون.