ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

ریحانه و حنانه قلب مامان بابا

تقدیم به مامان ریحانه

1391/4/27 15:52
نویسنده : مامان فاطمه
1,305 بازدید
اشتراک گذاری

 

بنام خداوند جان و خرد

گل

همسر مهربونم:  عشق من کوير تشنه ام،باران من باش 

 تقدیم به امید زندگانی ام، تقدیم به شکوه شب و شکوه مهتاب، تقدیم به اشکهای سوزان روی کوه گونه هایت ، تقدیم به خنده های دلنشینت و نگاه های پنهانت .

تقدیم به تو ای خیال من                                     ای آسمان قلبم و ای سرچشمه ی الهام من

                                        تقدیم به تو ای محبوب ترین قلبم.

تقدیم به تو که یادت از فکر من ، عشقت در قلب من ، و نگاهت همیشه در ذهن من ماندگار و عطر مهربانیت همیشه در وجودم جاریست 

سرزمين دلم سالها بر اثر جفای روزگار غريب و سرد به سرزمين يخ زده تبديل شده بود تا اينکه وجود گرما بخش تو با آن نگاه پر اميد ، جوانه های سبز اميد را در دلم کاشت و اينک دلم يکپارچه سبز است و اين سبزی را مديون آفتاب مهربانی توست که بر ناکجاآباد دلم تابيدی و سيراب از هر مهربانی کردی.کاش اين نور مهرت هرگز به غروب ننشيند

 از کجاا آغاز کنم ؟بيان عشقي که گويای يک عشق و عظمت آن باشد .قصه ي عشقي را که از دريا کهنسالتر و از اقيانوس ژرف تر و از آسمان زيباتر.

 از کجاا بنويسم ؟

داستان شيرين دوستی اي را که مالامال صداقت است و اکنون به سپيدی اشک،اشکی چون شمع ،شمعی چو نور، نوری چون ماه ، ماهی چون تو است.

 

گل

از طرف همسرت به پاس زحمات شما در این وبلاگ و مهمتر از همه در زندگیمون                  شاد باشید     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

محمود
27 تیر 91 23:41
بمان وبدان زندگی تاس خوب آوردن نیست تاس بد را خوب بازی کردن است ...
مامان نیره
28 تیر 91 7:49
الهی این عشق 120 ساله شه
مامان علی خوشتیپ
28 تیر 91 14:09
سلام دوست عزیز
برای ختم قرآن در طول ماه مبارک رمضان جزء های 10/11/18/21 برای شما در نظر گرفته شده .
التماس دعا
اگه برای خوندن جزء های مورد نظر مشکلی داشتید حتما خبرم کنید...



ممنون خانمی اینترنتم مشکل داره بزودی خدمت میرسم
خاله زهرا
29 تیر 91 8:44
آخیییییییی نازی چه جیگریههههههه قلفونش بشم مننننن پیش منم بیام
بابای دوقلوها
29 تیر 91 10:08
زیبا و با احساس بود درود بر بابایی ریحانه انشالله سالهای سال در کنار هم زندگی شادی داشته باشید
مجید محمد پور
29 تیر 91 13:48
سلام دوست عزیز ! دلـَــمــ یکــــ غـَـریــبــهـ مے خـــواهــَــد بیــــآیـَـد بـــِنـــشیـــنَد فــَـــقـَـــط ــــُــــکــــوتـــــــ کُنـــــد و مـــَــن هـِـے حــَـــرفـــــ بــزنــَـمــ و بــزنــَـمــ و بــزنـــَمــ تا کـــَـمــے کــَـــمــ شـَــــود ایـــــن هـَمـهـ بــــــــآر ... بعــــــد بـُـلنـــــد شــــَــــود و بـــــِـــرود انگـــــــآر نـــهـ انگــــــآر ...!ا
یاس
29 تیر 91 16:27
چقدر رمانتیک بود .عزیزم ایشاالله که همیشه شاد باشید و همینقدر عاشق.ریحانه گل ناز خاله رو ببوس


عزیزم تشکر فراوان من اینترنتم مشکل داره از کافینت تایید کردم خدمت میرسم.
مامان آمیتیس
29 تیر 91 17:10
_______________¶¶¶¶¶¶
__________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶
____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶
______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶
__¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤
__¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶
¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶
_¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶
(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)
آپم...بدو بیا!!!!!!!!!!


منون عزیزم
مامان امیرحسین و امیرعلی
29 تیر 91 22:55
خیلی قشنگ بود .دست بابایی درد نکنه...
عشقتون همیشه جاودانه.



ممنون عزیزم.فدای تو.
مامان سارینا
31 تیر 91 9:07
آفرین به بابایی مهربون . دستت درد نکنه که اینطوری قدردان زحمات خانومی هستید . انشالله که عشقتون پا بر جا باشه و سالهای سال در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنید و سایتون بالا سر ریحانه عزیز . دوستتون داریم


ممنون گلم دوستون دارم.ببخشید دیر جواب دادم اینترنت مشکل داشت.
ترنم
31 تیر 91 13:15
عزیز دلم ایشالله عشقتون همیشه محکم و پا برجا باشه و روز به روز شیرینتر و قشنگتر بشه و در کنار هم شاد باشید



فدای تو.
یاس
1 مرداد 91 1:13
تو عزیزی .بووووووووووووس



10000 بوس واسه گل روی تو.
سمانه(مامان محمدرهام)
1 مرداد 91 11:59
به به چه رمانتیک وعاشقانه.عشقتون هزار ساله ومستدام باد


ممنوم عزیزم .فدات شم.
گلهای زندگی
1 مرداد 91 17:18
عمه جوووووووون،ریحااااااااانه،کجاااااااااییییییین؟؟؟


سلام عزیزم همینجا.اینترنت خراب است.
نایسل خانم
2 مرداد 91 14:18
تبریک میگم واسه این اخساسات عالی


merci
محمود
2 مرداد 91 14:42
دیروز و فردا هر دو نامردند ...! دیروز با خاطراتش و فردا با وعده هایش ... مرا فریب دادند تا نفهمم امروزم چگونه گذشت...
مجید محمد پور
2 مرداد 91 15:36
سلام !

امیدوارم هر روز بر گرمای این عشقتون افزوده بشه .

براتون آرزوی خوشبختی دارم



mamnon dost aziz
نایسل
2 مرداد 91 15:53
آره واقعااااااااااااااااااا راستی تولد امام حسن کی هستش؟
محمود
2 مرداد 91 17:54
سلام خانمی خوبی
خوش هستی
کی گفته شما جز دوستان نیستی
لینک هستین
شما در دلم ما جا داری .
اسمتون رو من میتونم بپرسم



خواهش برادر عزیز.سمیه هستم.
مامان فافا
3 مرداد 91 13:53
خیلی زیبا و با احساس بود دست بابایی درد نکنه. انشاالله همیشه در کنار هم شاد باشید@};
ستاره زندگی
5 مرداد 91 13:44
چه با احساس و زیبا همیشه شاد وخندان باشید
زینب
6 مرداد 91 12:28
زندگی سراسر شادی و سلامتی و عشق را برایتان آرزو می کنم در کنار ریحانه زیبا
مامان خورشيد
7 مرداد 91 10:48
الهي لحظه اي قلبتان از عشق بهم خالي نباشه.
ليلا
11 مرداد 91 14:52
شاد و خوشبخت باشيد تا هميشه تا ابد...