ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

ریحانه و حنانه قلب مامان بابا

عکسهای سفر

1391/6/5 21:20
نویسنده : مامان فاطمه
744 بازدید
اشتراک گذاری

لبخندچشمکخنده

ریحانه با دختر عمو (مریم خانم)

در اتاق مجردی بابایی ریحانه گلی با فاطمه

دختر عمو پسر عموها به ترتیب سن >>>٧ساله/ ٦ساله.٦ساله./٣ساله

تولد مجتبی جون پسر دایی در کلاهدوز

مجتبی دختر میشود..خندهخنده

 اینم مهدیار جیگر سه تفنگدارقلبقلبقلب

ییلاق خاله گوهر که ریحان تشریف نداشت.ناراحت

کدو خیاری در ییلاق دایی

ببخشید از بیکیفیتی عکسههههههههههههههههههههههههههههههااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

سودابه
5 شهریور 91 23:34
سلام ریحان قشنگم خوبی .دست مامانت رو بگیر بیاین مهمونی وب محمد متین ماهمه رو دعوت کردیم به یک داستان.قبلااز بازدیدتون تشکر میکنم .راستی با نظرات خوبتون راهنمای من باشید برای نوشتن داستانهای بعدی.سپاس
آرزوی من
6 شهریور 91 3:07
عکسارو برم .. خوش گذشت .. جای ما خالی


ممنون .جاتون سبز
مامان رومینا
6 شهریور 91 9:57
ایول چه جاهای خوبی رفتین حسابی خوش گذشته ها
مامان گلها
6 شهریور 91 12:30
ایول کدو خیاری!!!!!!!
مامان تسنیم سادات
6 شهریور 91 13:04
سلام پیام خصوصی گذاشتم خیلی ممنون که به ماسر زدین .


ممنون عزیزم .این راهکارم را انجام دادم فایده نداره..............
مامان امیرحسین و امیرعلی
6 شهریور 91 15:11
همیشه به گردش و سفر.
ببینم شما با سعیده جون مامان سه تفنگدار نسبتی دارین؟فکرکنم جاریتون هستن نه؟!!!!


نه عزیزم جاری نیستیم خواهریم گلم.
مامان امیر مهدی
6 شهریور 91 22:18
همیشه به گردش عکسها عالی بودن
خاله باران
7 شهریور 91 0:05
وای سلام. مامانی می فرمودید گاوی شتری گوسفندی چیزی سر ببریم. نیستید .محل نمی دید؟خدارا شکر چشم ما به جمالتون روشن شد.خواهر جونی هم ابدااااااااا.هر چی ما می نویسم.بوس می فرستیم.ابداااااااااا.بهشون بگید چی دیدند که رفتند؟؟ خدا را شکر خوش گذشته.الهی همیشه شاد باشید ریحانه جون را ببوسید
گلهای زندگی
7 شهریور 91 13:21
ریحانه جون بوس بوس
مامان فافا
7 شهریور 91 13:24
همیشه به سفر معلومه که به ریحانه جون در کنار دختر و پسر عموها حسابی خوش گذشته مامانی عکسا هم خوب بودن دستون درد نکنه
مادر کوثر
7 شهریور 91 16:05
سلام عزیزم چه عکسای نازیییییییییییییییییی چه بامزه و بود و دوست داشتنی مرسییییییییییییی پیش ما هم بیاید. بروزیم
حمیدرضا
8 شهریور 91 0:20
مامان آرشیدا کوچولو
8 شهریور 91 14:38
چه جای با صفایی ؟آب و هوا خوش گذشت ؟؟ ریحان عســــــــل سرحالم رو هم ببوس
مامان تسنیم
8 شهریور 91 20:02
نه عزیزم یه کم مطالعه در این زمینه دارم
مامان تارا
10 شهریور 91 23:18
همیشه به سفر شاد و خوشحال باشین عزیزان به مجتبی بفرمایین چادر بهش میاد ها.......... ما هم عکسای تازه گذاشتیم تشریف بیارین
یاس
11 شهریور 91 16:19
عزیز دلم همیشه به گردش و شادی و مسافرت.عکسها بی نظیر بودن عاشقتونم
مامان مهبد كوچولو
12 شهریور 91 9:35
مامان مهبد كوچولو
12 شهریور 91 9:36
سلام گل دختري دلم واست خيلي تنگ شده بود .
مامان تسنیم سادات
16 شهریور 91 11:47
سلام مامانی جون ببخشید من مسافرت بودم... میدونی شاید چون این جوری عادت کرده اولش سخت باشه ولی شما نباید کوتاه بیاین چون هر چی بزرگتر بشه بدتر میشه و البته خواسته هاش هم بزرگتر از الان همین طوری تمرینش بدین اولش خوب تعداد بیشری از خواسته هاشو بخرین وبه تدریج کم کنید در مقابل گریه وزاری ها و شلوغ کاریها شم کوتاه نیاین حتی بگین اگه به این کارهاش ادامه بده دیگه خرید نمی برینش... از این اتفاقها برای من هم افتاده من برای تسنیم سه چرخه می خواستم بگیرم ولی تا وارد مغازه میشدم تسنیم شروع می کرد به شلوغ کاری که من اینو می خوام و اونو میخوام... دفعه بعدی که خواستم خرید برم بهش گفتم من می خوام فقط برای شما سه چرخه بخرم توی مغازه نگی اینو بخر اونو بخر فقط سه چرخه... تسنیم هم قبول کرد وتوی مغازه خیلی خانم بود یه کم سخته آدم در مقابل اصرار بجه ها وایسه ولی چاره ای نیست...
مامان آمیتیس
16 شهریور 91 16:10
مامان محمد و ساقی
17 شهریور 91 18:33
سلام.چه عکسهای خوشگلی گذاشتین.چه خوبه که هر دو تا خواهر وبلاگ دارین مجتبی خیلی بامزه شده. دخترگلیتون هم خیلی ناز.فکر می کنم که امسال کلاس اول میره.
ilijoon
18 شهریور 91 2:00
به به چه جاهاي باصفايي
ilijoon
18 شهریور 91 2:01
حتما اين آقا مجتبي كلي خواستگار پيدا كرده با اين حجابي كه كرده
ilijoon
18 شهریور 91 2:03
ilijoon
18 شهریور 91 2:03
ايليا در مسابقه روياي زيبا شركت كرده خوشحال ميشم بياييد وبه ايليا راي بديد آدرس مسابقه هم تو وب ايليا است
شايان
18 شهریور 91 7:44
ايشااله هميشه به سفر و شادي
ilijoon
18 شهریور 91 17:32
ايليا در مسابقه روياي زيبا شركت كرده خوشحال ميشم بياييد وبه ايليا راي بديد آدرس مسابقه هم تو وبمون هست ايليا شماره 7
مامان محمدرهام جون
26 شهریور 91 20:22
چقدر سورپرایز شدم سه تفنگدار ایران زمینم که ای نجان.فداشون بشم.ریحانه عسلی نگفته بودی دختر خاله این وروجکهایی.

ان شالله همیشه شاد ودر سفر باشید ودنیا به کامتون باشه.


حالا فقط 3تفنگدارا دوست دارید ریحان گلی من چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟