ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

ریحانه و حنانه قلب مامان بابا

امام رضا ع

1391/7/6 22:38
نویسنده : مامان فاطمه
520 بازدید
اشتراک گذاری

                              فرشته السلام علیک یا ضامن اهوفرشته

 

تو اسمان شهرمون یک گنبد طلاییه......عزت ما ایرانی ها از اون گل خداییه..

هرکه بپرسه که دلت اسیر مجنون کیه....با افتخار داد میزنم دلم امام رضایی

میلاد ثامن الحجج مبارک

 

با عشق رضا هر که سروکار ندارد خشکیده نهالی است که پروبال ندارد از اتش دوزخ نهراسیم که اتش هرگز به محبان رضاکار ندارد.

         عیدتون مبارک                              عیدتون مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

گلهای زندگی
7 مهر 91 0:05
عمـــــــــــه جون و ریحــــــــــــــانه جون عیدتون مبــــــــــــــــارک


ممنون
مامان محمدرهام جون
7 مهر 91 1:11
سلام دوست خوبم

عیدتون مبارک وضامن آهو ،ضامن سعادت وخوشبختیتون


عزیزم عیدشما هم مبارک گلم من نمیتونم سایت شما واردشوم!
مامان ساقی و محمد
7 مهر 91 11:51
عیدتون مبارک.التماس دعا


tashakor azizam
زینب(عمه آرتمیس)
7 مهر 91 12:08
سلام,دختر نازی دارین.با اجازه لینکتون کردم.اگه دوست داشتین به ما سر بزنین


ممنون .حتما با افتخار.
مامان لنا
7 مهر 91 15:55
سلام عزیزم مرسی همیشه به ما لطف دارین دخمل گلتون خوبه؟ببوسینش راستی 25 مهر تولد منه . لنا 4 فروردینه درهرصورت مرسی از تبریکتون


عزیزم انشالله همیشه شادی و جشن باشه خونتون .دلتون شاد لبتون خندون.
مامان علی خوشتیپ
8 مهر 91 8:02
میلاد امام رضا هم با تاخیر مبارک


ممنون گلم.
مامان نیایش
8 مهر 91 9:26
عیدتون مبارک عزیزم ممنونم از حضورتون و تبریکت
راستی من هم رمز ندارم


عزیزم 1385
خاله باران
8 مهر 91 22:23
من این پستتون را ندیدم.ولی قبلا بهتون تبریک گفتم.ولی باز هم از امام رئوف میخواهم که هر چی می خواهید تو صلاحتون قرار بده.خانومی


انشالله
آرزو مامان نیکی
11 مهر 91 8:30
عیدتون با تاخیر مبارک
ان شاله همیشه سالم و شاد باشید


ممنون گلم عید شما هم مبارک