ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

ریحانه و حنانه قلب مامان بابا

اگر ها..........

1391/7/8 13:08
نویسنده : مامان فاطمه
621 بازدید
اشتراک گذاری

                                          لبخند  چه ارامش بخشلبخند

 

اگر:::::::::::::::::::::::::::

#میخواهید کلیه تان سنگ نسازد زرد الو بخورید.خوشمزه

#حسابی اعصابتان به هم ریخته موز بخوریدچشمک.

#فشارخون تان  بالاست کشمش    بخورید.خوشمزه

#از سرو صدای معده رنج میبرید ماست بخورید.چشمک

#بیش از حد سرفه میکنیدعسل بخورید.خوشمزه

#همیشه احساس خستگی میکنید فلفل دلمه ای قرمز بخورید.خوشمزهخوشمزه

# میترسید سرطان معده بگیرید کلم بخورید.خوشمزه

#اگر مشکل سخت دارید انجیر بخورید.(تنظیم حرکات روده و دفع).خوشمزه

#دچار کم خوابی هستید گوشت بوقلمون بخورید.خوشمزه

#میخواهید از کسالت دور شوید ماهی تن بخورید.خوشمزه

#همیشه از حالت تهوع رنج میبرید چای زنجبیلی بخورید.چشمک

#دچار سوزش معده هستید چای بابونه بخورید.چشمک

                        نوش جان                لبخندچشمکلبخند                           نوش جون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

مامان علی خوشتیپ
8 مهر 91 8:01
سلام
خوبید؟
شما هستید که به اسم ستاره زمینی برام نظر گذاشتید؟آخه آدرستون نبود...
به ایم ستاره زمینی هم فکر کنم یه وب دیگه نظر میذاره
میشه منم رمز داشته باشم؟


البته خانمی :1385
مامان گلها
8 مهر 91 12:39
سلام.خوبین؟
اومدم رمز بگیرم اما می بینم که رمزتو همینطوری ول کردی که؟!!!!!!!!


یعنی چی؟؟؟ اشکال کجاست عزیز
یاسمین مامان سورنا
8 مهر 91 15:07
سلام خیلی مطالب جالبی بودن مرسی واقعا
راستی ممنون که به وب آبی خاکستری سیاه هم اومدید هم اونجا و هم تو وب سورنا لینک شدید ممنونم از حضورتون


چی شد یعنی شما 2 وب دارید
مامان گلها
8 مهر 91 18:33
خاله باران
8 مهر 91 22:20
سلام ممنون عزیزم.مهربونمممممممممم
خاله باران
8 مهر 91 22:21
واقعا عکست زیباست....و به قول مامان ریحانه ارامش بخش....واقعا هست... الهی همین ابها غمهات را بشوره و با خودش ببره


ممنون عزیزم از دعای خوبت
خاله باران
8 مهر 91 22:22
مطالبت هم خوب بود.ممنون عزیزم..فقط ریحانه جونیش کو؟؟؟؟ اینم مال ریحانه جونی و مامانش
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
9 مهر 91 7:55
منو با خودت یکی میکنی گلممممممممممممممممممممممممممم


نه اصلا!!!!!!!!!
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
9 مهر 91 7:55



یکی من دست 3 تای تو رااز پشت بسته ........
فروغ
9 مهر 91 9:45
سلام ممنون که به آبی خاکستری سیاه سر میزنین و برامون نظر میدین چه دختر ماهی دارید خدا حفظش کنه


ازم پرسیدن یه دوست میخواهی یا یه دنیا؟ گفتم یه دوست خودش یه دنیاست.
زینب(عمه آرتمیس)
9 مهر 91 10:50
سلام عزیزم,ممنون که به ماسرمی زنی.ریحانه جون روببوس
مامان علی اکبر
9 مهر 91 15:19
سلام،عید شما هم با تاخیر مبارک.
مامان علی اکبر
9 مهر 91 15:19
واقعا جالب بودن
مامان آمیتیس
10 مهر 91 13:37
سلام. ممنون بابت کامنتای قشنگی که برامون میذارید. راستش بخاطر یه سری مردم آزار وبمونو رمزدار کردم. شاید پستهای بعدی بدون رمز باشه. البته هنوز دودلم. نمیدونم


سلام گلم.امان از دست مردم ازاری چه کنیم دیگه
مامان گلها
10 مهر 91 14:18
سلام عزیزم
بروزیم


اومدم
مادر کوثر
10 مهر 91 16:13
عالی بود مرسی
مامان تسنيم
10 مهر 91 18:09
سلام ماماني ريحانه جوني خوبه ...؟ خبري ازش نيست فکر کنم مدرسه بهش خيلي خوش ميگذره...!!!
از مدرسش بگين برامون...


اره خدا راشکر راضیم ولی اگه تکالیف را با میل بنویسه همه چی عالی میشه..
مامان پریسا
10 مهر 91 20:13
سلام خانمی. نکات زیبا و اموزنده ایی بود. الان خیلی بدرومون مبخورن

ببخش دیر اومدم چون ادرس نذاشته بودید. مطمئن نبودم کدوم ستاره جان هستید.[


ممنون که جواب دادید
مامان گلها
10 مهر 91 22:28



ممنون عزیزم
مامان محمدرهام جون
10 مهر 91 23:31
عالییییییییییییییی بود مامانی ممنونم


عکس دخملی خیلی زیباست درست مثل خودش.


ممنون گلم
یاسمین مامان سورنا
11 مهر 91 2:23
آره گلم من 2تا وب دارم و فروغ جون هم یکی از نویسنده های وب هستن


موفق باشید
آرزوی من
11 مهر 91 7:18
هرگز داشته هایت را به نداشته هایت نفروش شاید وقتی به نداشته هایت رسیدی حسرت داشته هایی را بکشی که ارزان فروختی …

عالی بود


ماهیگیر دلش سوخت این بار ماهی بود که از تنهایی قلاب را رها نمی کرد.



ممنون
اوستاوامیررضای ناز مامان و بابا
11 مهر 91 9:52
سلام .فکر کنم شما واسمون نظر گذاشته بودید. ببخش آدرس وبتو نداشتم.که زودتر بیام. بازم ممنون از لطفتون.


بله با اجازه .ادرس وبتون را از وب 3تفنگدار برداشتم با اجازه لینکتون کردم.
شبنم
11 مهر 91 10:50
سلام ستاره زمینی،دوست همیشگی و مهربونم
اول از همه می خوام یه تشکر خیلی بزرگ ازت بکنم،اونم به خاطر اینکه تمام این مدتی که من نت نداشتم،کنارم بودی و بهم سر می زدی و منو مهمون حرف های خواهرانه
ات می کردی..ازت ممنونم دوستم
دیشب بیشتر پست های وبلاگت رو خوندم،اما چون می خواستم سرفرصت و با حوصله کامنت بذارم،دیشب چیزی ننوشتم..
یعنی نمی دونی چقدر خندیدم،اونجایی که نوشته بودی،ریحانه گفته یکی از عروسک هام رو بده،تا ببرم زنگ تفریح باهاش بازی کنم


ممنون عزیزم .تصمیمت چی شد؟؟؟؟

شبنم
11 مهر 91 10:54
چقدر هم که ماشالله توی لباس های مدرسه اس بامزه شده..
به نظر من هم ریحانه گلی بیشتر به باباش شبیه هست،اما چشم های درشت و خوشگلش،انگاری به شما رفته.
می بینم که شیراز هم اومدید و کلی هم عکس های خوشگل موشگل گرفتید..ای کاش بهم خبر داده بودی که داری می یای!
امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه اون چند روز..
بعد اونوقت این عکسه که ریحانه روی عکس نشسته،کجا هست؟؟

اره گلم یک ماه پیش بود اومدیم شیراز.خوب بود.
کدوم عکس!!!!!!!!!!!
خاله باران
11 مهر 91 19:03
سلام.ممنون از جمله های زیباتون...
خوشگل خانم چطورند؟خودتون خوبید؟


ممنون از لطفتون باران جان.شکر
شبنم
13 مهر 91 11:39
ستاره زمینی جونم امروز متوجه شدم هرچی کامنت که روزهای گذشته اینجا برات گذاشته بودم،ثبت نشده
یعنی الانه که جیغ بزنم
واقعا ثبت نشده؟؟؟؟؟؟؟؟یا اینکه من پیداشون نکردم؟؟؟بهم می گی؟


عزیزم اصلا من تا این چند کامنت هیچ دریافت نکردم
نایسل
14 مهر 91 11:47
خوب دتر جان این ادرستت رو بزاری وقتی کامنت میدی چی میشه مگه


عزیزم هیچی نمیشه چون من به خیال خود ادرسم هست .
نایسل
14 مهر 91 11:47
شبنم
14 مهر 91 23:33
پس کامنت های قبلی من کو اخه؟؟؟؟؟؟؟یعنی هیچ کدومشون ثبت نشدن؟؟؟؟؟؟


اره عزیزم پیش میاد منم چند بار کامنت فرستادم ثبت نمیشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یاس
15 مهر 91 1:16
همیشه اطلاعات عمومی ما را بالا میبرید خواهررررررررررر.
دوستتون داریم بخدا


ماهم دوستون داریم عزیزم
بابای مهرسا
15 مهر 91 1:27
سلام ممنون از حضورتون وبتون عالیه
شبنم
15 مهر 91 15:06
منظورم روی اسب بود..اون عکس بالا رو میگم که ریحانه خانم روی اسب نشسته.



اره عزیزم شهر بازی بندر
مامان نیایش
21 مهر 91 16:27
جالب بود ممنون