ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

ریحانه و حنانه قلب مامان بابا

پارک بادی

1391/4/11 23:03
نویسنده : مامان فاطمه
407 بازدید
اشتراک گذاری

چشمکچشمکسلام عزیز دلم امروز عصری هوس کردی بری پارک بادی ما هم قرار بودکمی خرید کنیم باهم رفتیم کمی میوه جات و نان و ........خریدیم  بعد شما رابردیم پارک بادی نزدیک منزللبخند .امان از این هوا شرجی شرجی .دیگه عادت کردیم چه کنیم دیگه................چشمک                              قلبقلب      بریم سر وقت عکسهاقلبمتفکرمتفکربه چی فکر میکنی عسلمانشالا همیشه لبت خندون.اون بالا چه صفایی داره.عزیز دل مامان امروزم که اینطوری گذروندی همین که هوا تاریک میشه میگی مامان بابا فردا چه کاره ایمچشمکماچعزیز دلم فردا هم خدا بزرگه.چشمکبای بایبای بایبای بایبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

ilijoon
12 تیر 91 1:24
به به چه پاركي هميشه به خوشيت عزيزم
آرزو مامان نیکی
12 تیر 91 7:53
به به ریحانه جون خوش به حالت
علیرضا
12 تیر 91 11:55
سلام اجی ممنون ایشالا همیشه شاد باشین

بچه سمنانید


چطور مگه/؟/؟/؟؟/
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
12 تیر 91 12:35
ایشالله که همیشه خوش باشی عزیزم
مامان نیایش
12 تیر 91 14:50
همیشه به گشت و گذار خوش باشی گل ناز
مامان آرینا موفرفری
12 تیر 91 16:03
عزیزم همیشه لبت خندون باشه.
آرینا هم وقتی می ره پارک بادی خیلی لذت می بره .


ممنون خاله جون انشالا ارینا جونم همیشه شاد باشه.
یاس
12 تیر 91 16:13
سلام عزیز دل خاله.انشالله که همیشه شاد باشی عزیزم.لبت خندون و سلامت.میبوسمت دختر خوب


تشکر خاله جونم.
یاس
12 تیر 91 16:14
مامان خوب.مرسی که به ما سر زدید.خوشحالمون کردید.بازم بیاین پیش ما


حتما .ما هم خوشحال شدیم.
مامان تارا
12 تیر 91 18:39
سلام ایشالا همیشه به خوشی و شادی و گشت و گذار باشین
بوس برای ریحان عزیزم که عاشق چشماشم


سپاس فراوان
باران
12 تیر 91 22:12
سلام.من اولا شرمنده هستم.شما چند روز پیش برای من نظر گذاشته بودید ولی متاسفانه صفحه شما باز نمی شد.من را ببخشید امروز باز شد.اومدم جواب بدم.ممنون از لطفتون.ماشاالله دخترتون نازه...


عزیزم این چه حرفیه دشمنتون شرمنده باشه .نظر لطف شماست.
مامان نگار
12 تیر 91 23:01
ریحانه جان همیشه به گردش و تفریح
مامان خورشيد
13 تیر 91 8:22
هروقت خورشيد با اين وسايل بادي بازي ميكنه. انقدر هوس مي كنم و دلم مي خواد. وقتي سر مي خوره و جيغ مي زنه منم همراهش دلم ميريزه و ذوق مي كنم. ريحانه جوني هم كه معلومه حسابي كيف مي كنه.


اره عزیزم همینطور.
مادر کوثر
13 تیر 91 9:20
سلام سلام همیشه به بازی و شادی
مامان مهبد كوچولو
14 تیر 91 11:05
سلام عزيزم . به به چه كيفي ميكنه اين دخمل ناناز ....

مهبد جونا ببوسید.
مامان عسل
16 تیر 91 15:26
چه نازه ماشالله
الهه مامان رادین
19 تیر 91 14:42
ایشالا همیشه دلت خوش باشه عسلم
مامان الينا
26 تیر 91 11:12
ممنون كه اومدي پيشم .ماشالاه دخترگلت خيلي نازه ،خدا حفظش كنه قدرشو بدون


ممنون از شما نظر لطف شماست.