ریحانه جونریحانه جون، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

ریحانه و حنانه قلب مامان بابا

پرنسس

1391/2/28 19:06
نویسنده : مامان فاطمه
353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم .امروز تا ساعت 10 خوابیدیم. جونمی جونخندهلبخندناهار خورشت قیمه .بابایی هم اداره غذا خورده بودندخوشمزهساعت 4و35 دقیقه به کلاسژیمیناستیک رفتیم و مربی نیومدند بعد از نیم ساعت معطلی بابایی اومدن دنبالمون................عصبانیعصبانیخلاصه نمیدونم همه بچه ها عشق بازیند یا تو اینطوریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دلقک1212اجرای کنسرت ویژه روز بزرگداشت فردوسی در بندر عباس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ilijoon
28 اردیبهشت 91 23:21
واي چقدر خوب شما هم ورزشكاريد دوستت دارم دوست ورزشكار من
من هم مثل شما ژيمناستيك رو دوست دارم


زنده باد دوست ژیمیناستیکی من دوست دارم
بابای دوقلوها
29 اردیبهشت 91 10:38
خوش به حالتووووننن که تا ده خوابیدید
من که عقده خواب دارم
هر رووز باید ساعت 5.5 صبح بیدار بشم و برم سر کار

به به ریحانه عموو ژیمانسیک کار
آفرین عمووویی
امیدوارم تو ژیمناستیک و تمام مراحل زندگیت موفق باشی


انشالا موفق وسلامت باشید. سایتون بالا سر خانوادتون باشه عموجان